Dan odprtih vrat - začutili smo dobro!
Zavod Oreli je tako kot vsako leto tudi tokrat v soboto, 15. aprila 2023 organiziral dan odprtih vrat svetovalne pisarne za starejše, kjer so svoje aktivnosti predstavili občanom. Na obloženi stojnici so tako prostovoljci vseh starosti mimoidočim predstavili kaj počnemo, delili zgibanke s pestrimi vsebinami in medse vabili nove prostovoljce. Prejeli smo kar nekaj novih prijav za izobraževanja, predvsem za računalništvo in za uporabo pametnih telefonov.
Prostovoljki Janja in Nika sta pripravili tudi delavnico, kjer sta obiskovalcem demonstrirali, s kakšnimi izzivi se soočajo slepi in slabovidni. V nadaljevanju sobotnega dopoldneva so se obiskovalci lahko udeležili tudi predavanja o duševnem zdravju. Martina Ozimek, direktorica Zavoda Oreli, je predstavila, zakaj je skrb za duševno zdravje ravno tako pomembno kot skrb za zdravje telesa. Tudi Zavod Oreli za duševno zdravje starostnikov in prostovoljcev poskrbi z različnimi pogovori v pisarni za starejše, telefonskimi pogovori, svetovanji, pa tudi skupinskimi srečanji in obiski na domu. Zelo pomembno pa je tudi, da imamo formirane prostovoljske skupine, kjer člani drug drugemu nudijo podporo, si prisluhnejo in skupaj naslavljajo pereča vprašanja.
Tudi letos smo dan odprtih vrat povezali z vseslovenskim projektom Dan za spremembe in s sodelovanjem Centra za krepitev zdravja, ki domuje v ZD Jurija Polca Kamnik. Gospe Vesna Vidmar in Tina Muc sta s svojo pozitivno energijo in strokovnim znanjem privabili mnogo udeležencev. Izmerili so si lahko krvni sladkor ter tlak in v miru povprašali in izvedeli o zdravi prehrani v starosti ter vzdrževanju svojega zdravja. Hvaležni smo obem gostjam za odlično sodelovanje tudi v imenu vseh naših obiskovalcev.
Dan odprtih vrat se je zaključil z intervizijo prostovoljskih skupin. Prostovoljci so podali svoja mnenja o preteklem delu in povedali želje za v prihodnje.
Za uspešno izvedbo dneva odprtih vrat se zahvaljujemo vsem prostovoljcem in Občini Kamnik ter Calcitu d.d., ki podpirate naše aktivnosti.